Krig? Eller fred?

Pressebilder, kampanje, invitasjoner – alt skal på plass samtidig som utstillingsteamet har det siste tekstmøtet. Det er hektisk og tidvis høy temperatur på «loftet» der vi har kontorene våre.

I en kulturorganisasjon er det alltid spennende diskusjoner i skjæringspunktet mellom programmering og kunstneriske hensyn på den ene siden, og informasjon og markedsføring på den andre. Som kjent kan en frisk diskusjon og friksjon skape energi, og det er bra for kreativitet og gode resultater. Slik er det forhåpentligvis denne gangen også.

Utstillingstittelen EUROPA FRA KRIG TIL FRED kommuniserer utstillingen godt og presist. Alle avdelinger er godt fornøyde. Markedssjefen og reklamebyrået vårt, Futatsu, arbeider med markedskampanjen. Fra bildene i en bredt anlagt utstilling må vi velge – det betyr også å velge bort, spisse. Hva skal vektlegges? Krig? Eller fred? Vi er i ferd med å lande et uttrykk…

//Linda Netland, informasjons- og formidlingssjef//

Advertisements

Om Nobels Fredssenter | Nobel Peace Center

Nobels Fredssenter presenterer Alfred Nobel og fredsprisvinnernes virksomhet, og arbeider for å fremme refleksjon og debatt om temaer knyttet til krig, fred og konfliktløsning. Facebook: Nobels Fredssenter Facebook page in English: Nobel Peace Center Twitter: @Fredssenteret YouTube: http://www.youtube.com/user/NobelPeaceCenter
Dette innlegget ble publisert i EU, Nobels fredspris 2012, Produksjonsmøter og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s