Annonsefrist med ørsmå marginer

Om bare to dager vet vi hvem som får fredsprisen i år. På lørdag 11. oktober blir det feiring av den nye fredsprisvinneren. Da inviterer Nobels Fredssenter til åpen dag med gratis adgang for alle.

Vi håper det kommer veldig mange folk på omvisningene og på foredragene til Thorbjørn Jagland og Geir Lundestad.

Denne annonsen skal inn i avisene på fredag.

Denne annonsen skal inn i avisene på fredag.

Markedsavdelingen har booket plass i avisene for lenge siden, og annonsene som skal inn på fredag og lørdag er klare. Det eneste som mangler for lørdagsannonsen er navnet på vinneren og et bilde.

Hvem skal vi ha bilde av i lørdagsannonsen mon tro? Fredag kl. 11.00 får vi svaret.

Hvem skal vi ha bilde av i lørdagsannonsen mon tro? Fredag kl. 11.00 får vi svaret.

Vårt byrå Futatsu er klare til å gjøre de siste endringene fredag så fort de kan etter offentliggjøringen klokka 11.00. Bildet av vinneren får vi sendt over fra NTB Scanpix i løpet av en liten halvtime deretter. Blir det flere vinnere må vi brekke om og gjøre tilpasninger på annonselayouten, men det har vi fått til før.

Håper vi rekker fristen vi har fått fra mediene. Det pleier å holde. Sånn akkurat.

//Inger Marie Bø, markedssjef//

Advertisements

Om Nobels Fredssenter | Nobel Peace Center

Nobels Fredssenter presenterer Alfred Nobel og fredsprisvinnernes virksomhet, og arbeider for å fremme refleksjon og debatt om temaer knyttet til krig, fred og konfliktløsning. Facebook: Nobels Fredssenter Facebook page in English: Nobel Peace Center Twitter: @Fredssenteret YouTube: http://www.youtube.com/user/NobelPeaceCenter
Dette innlegget ble publisert i markedsavdelingen, Nobels fredspris 2014 og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s